Onze werkwijze

Uit ervaring is gebleken dat we een juiste werkwijze hebben gevonden om de beste resultaten te behalen. We analyseren eerst de huidige situatie en hieruit maken wij een keuze voor de juiste werkwijze.

Onderzoek

Om een goed resultaat te behalen is het van belang dat er vooraf een gestructureerd onderzoek plaatsvindt. Dit is dus een stap waar wij veel aandacht aan hechten.

We starten met een 0-meting. Hierin brengen we samen in kaart waar u momenteel met uw bedrijf staat. Tevens gaan we kijken waar u kansen laat liggen.

Strategie & planning

Wanneer we beschikken over de juiste gegevens, kunnen we aan de slag met de juiste strategie. Hierin bespreken we samen met u de doelstellingen, KPI’S en de planning.

Implementatie

Wanneer alles perfect in kaart is gebracht, gaan onze specialisten over op de implementatie.

Monitoren & optimalisatie

Onze specialisten houden de campagne dagelijks bij. Zo bekijken wij de voortgang, houden we de customer journey in de gaten en houden we controle over het besproken budget. Op zo’n manier komt u niet voor onverwachte kosten te staan.

Wanneer wij opmerken dat er verbetering/aanpassing nodig is, sturen wij de campagne bij. Dit proces heet optimalisatie.

Rapportage

Aan het eind van iedere maand maken onze specialisten een uitgebreide rapportage voor u. Op zo’n manier blijft u op de hoogte van de resultaten van de campagne, en ziet u waar wij de campagne zo nodig hebben bijgesteld. Wanneer u vragen heeft of een gesprek wilt inplannen naar aanleiding van de rapportage is dit zeker mogelijk.

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om tussentijds te evalueren Samen halen we het beste resultaat uit uw campagne!

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Laten we uw ideeën bespreken zodat we u de beste oplossing aan kunnen bieden.